onsdag 7. oktober 2015

Sommer 2015

Juni kom. Men varmen uteble stort sett.

Vi var i eventyrskogen, iført ganske mye klær.


Skjepåsen.


Og så var vi på Voss. Fremdeles iført en god del klær.


Vi plukket blåbær. Og hadde lue på.


Og vi vinket til sommerbåten i øsregn.

Så fylte denne karen sitt aller første år.


Bestefar og Bitten er med på feiring.


Solgløtt og trampolinekos. I ordets rette forstand.


Og har man bare ett par rulleskøyter så får man pønske ut noe smart.
Jeg ser at vi hadde klestørk denne dagen. Det var jo fint.
Så dro vi på ferie. Ruten ble noget kort i år,
siden jeg og H ikke hadde så mye ferie samtidig som vi pleier å ha.

Første stopp Mikkelparken, sammen med min bror m. familie.
Her har jeg akkurat funnet ut at den mekaniske hesten tåler max 50 kg.







Her kunne jeg ha klæsjet på med en rekke idylliske hæsjtægs ser jeg nå.


Mitt favorittbilde, som desverre ikke er helt i fokus.
 2. og siste stopp - (bortsett fra dagstur til Strömstad) Teksten camping på Gvarv sammen med min søster m. familie (og diverse andre folk fra bygda her):


Bassen koser seg med gule blomster og etterpå må vi google "gul blomst" og "giftig".
Det gikk greit denne gangen.


På Gvarv fikk vi faktisk et par halvfine dager. Tok ingen bilder den dagen vi kjøpte tre par støvler på Europris. Av rent prinsipp så pakker jeg ikke støvler til sommerferien nemlig.


Bassen kastet seg på yogatrenden.


Camp kaos.


Camp resten av bølingen.

 Så var det Nordsjøen for H. Og vi fem etterlatte bestemte oss for en tur til Dyreparken i Kristiansand, 
Sammen med en annen Nordsjø-enke.
Telt ble det denne gangen. Og utrolig lite søvn. Og utrolig mye Redbull.
Men alle var enige om at det var en kjekk tur.

Og her har alle bilder lagt seg i en utrolig ukronologisk rekkefølge.
Men vi var altså to dager i parken og tre netter i telt.


FISK. Hohooooi. Her har vi kjørt i fem timer for å se på tigre og løver og whatnot,
men Bitten er mest begeistret for fisk ?

Teltliv. Veldig koselig syns ungene.


Vognliv.


Store har båt-dilla denne sommeren.
(Andre som tar inn Titanic-vibber her?)


Bassen får slippe litt fri fra vogna.

Bitten på Kardemomme-karusellen

Lille på ditto


Camp housewives


Teltliv vol. 2


Ape-beskuelse


På ku-toppen var det kjekt å se "igjen" dyr man hadde sett på tv.
"Da e MOSK, da e MOSK !" etc.



Hamresanden.



Teltliv vol. 3

Så var plutselig sommeren over. Før den hadde kommet ordentlig i gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar