tirsdag 13. mai 2014

Strikking


Bilde lånt fra ministrikk.no
Denne "17-mai kysen" strikker jeg til Bitten nå.
Den er tenkt ferdig til, ja...17.mai.
Jeg er sånn ca ferdig med brettekanten nå. Ting tar tid,
og særlig når kveldene går med til å sovne på sofaen. 


Det eneste strikkebildet jeg hadde tilgjengelig. Tatt i forrige uke.
Her holder jeg på med en slik drakt fra boken "Strikk til smårollinger" :


Det er tusen ting i den boken jeg kunne tenkt meg å strikke.
Så mye fint. Så lite tid. Så mye husarbeid. Og jobb.
Nedtelling til permisjon: 15 dager igjen.

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner jeg sjelden er på Blogger om dagen.. Snart permisjon nå igjen,altså?!! :-) Gratulerer! :-)

    Fine strikkeprosjekter også.. og skulle ikke lua bli ferdig så kommer det jo en til som må ha lue etterhvert. :-D

    SvarSlett