tirsdag 8. april 2014

Mangler overskrift

Hoppsann. Nå har det gått ni dager siden sist jeg fikk skrevet noe her,
men idag har jeg hjemme-med-sykt-barn-dag. Og siden barnet har feber så er hun rimelig rolig også.
Jeg benytter anledningen til å tømme mobilen for bilder:


En uke siden. 29 + 1.


Langtur med barnehagens forskolegruppe.
Jeg og Lille poserer i matchende outfits. (Viktig på fjellet !)


Jeg har strikket en lue til minstemann. Deretter laget jeg en helt maken til Bitten.
Problemet er bare at den ble HELT maken, ikke noen størrelser større slik som meningen var.
Nå er jeg tom for den hvite tråden, og har egentlig mer lyst til å lage en lue i turkis.
Mulig det blir garnshopping senere i dag m.a.o.


Bitten tidligere idag. Mangler litt på toppformen enda.
Her ligger hun og koser med bamsepusen sin og ser på "Lille Jack".
Jeg er ikke sikker på om det er
jeg eller barnet som er mest begeistret for den programmet egentlig.


Lille er hjemme med oss. Her viser hun fram påskekyllingen hun har laget
på morgenquisten. Det er ikke det at vi mangler gule og oransje ark,
men dette barnet går som regel sine egne veier.
Nå har Lille gått til bestemor og jeg hører Bitten romstere i alle de tretusen legobitene ute i gangen.
Weblogg slutt.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke Lille Jack er så morsomt, men dattera mi digger ham/programmet.

    SvarSlett