søndag 2. mars 2014

Sol og boller og morsing.

Jeg vet jeg har sutret litt om været. Men etter denne helgen blir det tyst. Noen uker fremover ihvertfall.
Lørdag så tok jeg med mitt eldste og yngste barn, samt en nevø og gikk tur til eventyrskogen.

Javisst er det sol !


Her studeres kartet nøye. 


Eventyrskogen; En kar som kan hente vann på verdens ende på sju sekunder.
Eller noe i den duren.


Bukkene Bruse.


Pause. Bitten får komme utav vognen en stund, og er meget fornøyd med det.


Store på oppdagelsesferd.


Borrelås er en fin ting. Er så greit å få skoene av da.



Bilde fra i dag.


Bitten hjelper pappaen med å sortere i verktøyet.

Ellers regner jeg med det har blitt fortært en mengde hvetemel og sukker rundtom i de tusen hjem.
Vi har ihvertfall gjort vårt for å få opp bolle-statistikken.
(Noe også minstemann i magen satte stor pris på. Dette vet jeg fordi han morset det ut til meg).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar