fredag 21. mars 2014

Monsterull-tips !

Hett tips !! :




Nå er det grisetilbud på Vossatassar monsterull hos flust.no.


(Jeg poster dette innlegget etter at jeg har bestilt sjøl. Sånn for sikkerhets skyld).
Her i heimen ble det sett med to body (blå og grønn) og to luer til både Bitten og lillebror, 
samt heldresser til Bitten og Lille.
Ulla holder GODT på passformen, men er ikke veldig tøyelig så gå gjerne opp en størrelse.





Bitten, 3 uker gammel, i str. 60 cm.
Altså, er dette det samme barnet som for noen timer siden stabbet ved siden av meg (som en gammel fyllik)
i lær-å-gå-sko størrelse 21 og klær i 86 cm ?? Himmel.


Bitten i monsterull størrelse 90 cm.

3 kommentarer:

  1. Takk for tipset! Jeg har hamstret til minste min begynner i barnehage til høsten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra ! Hvor gammel blir h*n når h*n begynner i bhg ?

      Slett
  2. Hvis vi får plass fra november er hun 15 mndr da :) Hvis ikke vi får plass må vi samarbeide med noen andre som ikke får plass for å få det til å gå rundt.

    SvarSlett