søndag 9. februar 2014

Morsdag

Min morsdag:


Jeg sto opp halv sju, etter å ha dratt meg i sengen en halvtime.
Så tok jeg det der magebildet som jeg har lovet noen en stund nå. 21+5 i dag.


Jeg fikk morsdagsgaver.
Denne her var veldig nyttig. Det står bl.annet om hvordan man skal vaske opp,
husmorgymnastikk for å forebygge skader som kan komme av husarbeid osv.


Jeg fikk også bordstativ til kameraet.


Dette er det første bildet jeg tok.
(Vi baker ikke. Det er Play Doh)
H sto opp og laget omelett bare til seg selv fordi "du vil ju aldri ha det jag lagar", og det var ok.


Så tok jeg en tilsynelatende pigg Bitten med ut på tur.


Det var lue - og hettevær. Akkurat som i går,
og i forgårs, og dagen før der, og hele januar og muligens også desember og ganske sikkert november.


Det tilsynelatende pigge og opplagte barnet sovnet temmelig kjapt.


Når jeg kom hjem var ungene påkledd og kjøkkenet ryddet. + i margen til H der !
Store satt fremdeles med den der lekedeigen.
Dett var dett, nå har jeg meg en velfortjent RedBull foran pc`en her.
Hvordan har morsdagene vært der ute ?
Roser og hvite greier og lang sovemorgen ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar