søndag 26. januar 2014

fashion, og magen som kom litt i bakgrunnen av det hele.


Jeg sendte dette bildet til et par venninner via facebook.

Og dum som jeg var tenkte jeg de skulle kommentere magen.
(Eller til nød de lite bloggvennlige Kiwiposene i bakgrunnen som desverre havnet litt i fokus).
Men nei.
"HAHAHAHA, da antrekket MÅ du blogga !!!!"
Jeg tenker at jeg burde jo blogge det der med magen ?
Men vil leserne ha fashion, så vil de.
Dagens husmorantrekk er altså:
Mariusleggvarmere,
slightly hullete strømpebukser fra Pierre Robert (de klør sinnsykt, ikke kjøp !)
og strikkegenser fra en gammel kiste i et enda eldre hus.
Magen er helt hjemmelaget, og overraskelsen kommer i juni.

9 kommentarer:

  1. Næmenn :) grattis! :)) -Bente Kristin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overraskelsesmagen!

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Hurra for overraskelser!

    SvarSlett
  4. Så morsomt, nå blir dere virkelig en hel gjeng:-))

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg denne gangen også! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer, så koselig :-)

    SvarSlett
  7. Herregud, jeg har liksom trodd at de gravidebildene måtte være fra forrige gang, du har da akkurat født?? Men grattis så mye!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg har akkurat født og følte ikke for å gjøre det igjen :o Men må man så må man ;)

      Slett