søndag 10. november 2013

Såh, da hadde det allerede gått et år ??

Da registrerer jeg at NOEN der ute i bloggverdenen allerede er igang med julekort-fotografering !
Selv har man planen så godt som klar (men det er også alt).
Dette her er inspirasjonsbildene:



Klærne ligger klare, og det der med flaggstanga ser jeg at man kan få til
med photoshop. Det syns jeg er ok, da den originale versjonen er litt stress.

Men så....
...har vi fått et nytt familiemedlem siden i fjor.
Hun kom ramlende til i januar og gjorde julekortlogistikken litt kinkig.

Hun kunne ha vært en løsunge som Alfred og Lina fikk i all hemmelighet og gjemte i Snickarboden.
Hun kunne ha vært en unge fra nabobygda som tilfeldigvis ble med på bildet.
Jeg har også tenkt på rollen som "Griseknoen" til henne.

Men da jeg fant disse bildene, falt plutselig alle brikkene på plass:



Bildet fant jeg på google og nå har jeg glemt hvorhen gitt.


                                                                Halta-Lotta selvfølgelig !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar