mandag 14. oktober 2013

Turen forøvrig

Vi hadde med to tantebarn og tre egne barn.
Egne barn til venstre, nevø og niese til høyre.
Hhv 7, 5, 5 og 8 år gamle er de.

Den minste satt på ryggen min i ergoselen, og det så slik ut:


Vi hadde pauser underveis, og da spiste vi kjeks og spikket med kniv.
Under spikkinga var jeg og H veldig nervøse, men prøvde å virke kule og avslappet.
(IKKJE SÅNN !!! Flytt deg lenger vekk frå dei andre ! Ikkje gå med kniven ! osv.
Skiftende hell med den der kulheten altså)


Storebror + kniv + overdimensjonert spikkepinne.


"Chilren on bridge over not so troubled water" har jeg kalt dette bildet.


Vi hadde lovet dem å dyppe beina når vi kom frem.
Det gjorde de til gagns.
Jeg prøvde å være kul og avslappet og nyte barn+natur i herlig samspill,
men det ble tidvis litt mer sånn: DRA OPP BUKSENE SÅ DÅKE IKKJE BLIR VÅTE !

Vi skrev oss i turboken. Det tok kjempelang tid fordi noen skulle gjøre det veldig sirlig,
og noen andre som bare er 5 år skulle skrive hele sitt navn SELV.
Et annet turfølge ble bittelitt utålmodige av å vente,
men vi lot som om vi ikke merket det og prøvde å være kule og avslappet.

11 kilometer i terreng. Tilsammen 4,5 timers gange.
Det er bra jobbet m.t.p alderen til de små syns jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar