onsdag 25. september 2013

En katte-historie

Natt til søndag fikk jeg en mail fra en pappa.
Han leitet etter en ny Biltema-katt til datteren sin
(de er ikke lenger i salg), og hadde funnet frem til bloggen min.
(Her regner jeg med vi har google å takke).
Jeg skrev et innlegg en gang, om Lille som har hele fem slike bamser.
Fordi vi en gang glemte igjen vår i Sverige, og kloke av skade kjøpte inn fire ekstra.
Den femte fikk vi igjen året etter :)
Nå lurte altså denne pappaen på om vi ville selge en av våre katter.
Jeg spurte Lille.
"Di kan få an gratis", sa hun.
Klart de skulle få den gratis. Kattebestanden her var uansett altfor høy,
så vi sendte avgårde to stykker på mandagen. I går var de kommet frem til en glad liten jente.
Jenta fikk ny pus, og vi fikk 30 kvadratcentimeter mer plass i dette vesle fuglehuset vårt. Vinn-vinn !

Bitten koser en siste kos med den ene katten.

Og ser litt på seg selv i speilet.


Her fant jeg innlegget også. For spesielt interesserte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar