søndag 25. august 2013

Mor strikker

Jajamen. Har kastet meg på strikkinga. 
Ikke slik at man knytter ihop en Mariustunika eller Setesdalsdress (?)
iløpet av fire-fem episoder av "Norge på kryss og tvers".
Nei mer sånn nybegynner. Veldig.
Men en kortbukse viste seg å være et overkommelig prosjekt.

Bildet er tatt KUN for å illustrere shortsen.
Nuhvel...50-tallskjolen kom jo godt frem ihvertfall. Det er jo noe.


Litt bedre. Det er uansett bare en enkel shorts med et par riller og en hullrad.
Jeg brukte en strikkebok for dukkeklær, youtube og egen fantasi.


Den er blå. Den er i ull. Og dett var dett. Men jeg er ganske stolt likevel. Lyser det gjennom ??
Og når jeg ser på dette siste bildet av Bitten så kommer jeg på en sak nevøen min sa:
"Ho har veldig sterke muskla !"

2 kommentarer:

  1. Du e jo superflink:) snart handler du tråd i alle butikker du er innom:)Lykke til med neste prosjekt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e no grei Tove :D No har eg bestilt meir knappa te oss !

      Slett