onsdag 19. juni 2013

Matcy-matchy, og Boken.

Mandag var det skoleavslutning for Store,
og vi kledde ungene opp i matchy-matchy Memini-klær.
Bitten var forkjølet, så hun ble igjen hos bestemor som også var forkjølet.
(Veldig matchy-matchy det også når jeg tenker etter).

Etter festen bestakk vi de to eldste til å sitte så pent som dette.
Bildet ble bra, men så hadde kameraet selvsagt stått på feil instilling.


Så vi prøver igjen, og da blir bildet slik.
Godkjent syns jeg, og er så stolt så stolt over flokken.
Og nå kom jeg på at Bittens kjole heter "Estelle",
og det passer så fint i disse bryllupstider.
Jeg har enda ikke helt landet etter Madeleines bryllup,
så i helgen måtte jeg kjøre til søsteren min
og hente BOKEN.
Boken har vi på deling. Boken eier vi 50/50.
Vi elsker Boken.


Ah.



2 kommentarer:

  1. Nydelig bukett! Jeg trodde Boken for tida var Politi, men så feil man kan ta...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hadde jeg fått en femmer for hvert instagrambilde med den Jo Nesbø-boken på....

      Slett