tirsdag 11. juni 2013

Denna dagen - ett liv *

* Sitat: Stig Helmer i "Selskapsreisen"

Først sto vi opp litt tidligere enn det som var komfortabelt, og kjørte Store til skolen.
Temperaturen var lovende, og Bitten iførte seg den gamle kjolen fra gårsdagens innlegg,
samt tøflene fra finn.no-damen/Petit Nord.

Vi gikk en tur ned til foreldreheimen min.
Lille hadde god tid.
Goooood tiiiiid.
Jeg klippet min far. Det gikk kjapt.
Slik ser pappa ut:


Så spaserte vi hjem igjen. 
.
Bitten byttet sko, til de fra forrige innlegg, og tok i
tillegg på seg en bleiebukse-sak med rysjer bakpå.

Vi fant frem IKEA-teltet som har ligget nedpakket i boden.
For stort telt. For lite hus.
Teltet så så lite og greit ut inne på IKEA sitt entrillijonkvadratmeter store varehus.
Teltet så ikke greit ut inne i fuglehuset.
Men på terrassen duger det som tusan.

Dette har Store gjort i teltet idag:
- spist middag
- gjort lekser
- lekt med biler
- spist kveldsmat
- sett youtube-videoer på min mobil.

Bitten badet og tok på seg den kule shortsen som Tove har laget,
og frynsetøflene igjen.

Så holdt hun kameratslig rundt Lamaze-dukken sin.

Fikk et infall om å male krakken vår.
Store hjalp til.
.
Har også vasket hus idag. Det tok jeg ikke bilde av,
men nå fikk jeg ihvertfall nevnt det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar