mandag 22. april 2013

Ungdommen og Jesus; bor hjemme til de er 30 og dersom de gjør noe så er det et under ??

Var nettopp på butikken.
Der møtte jeg en eldre herremann som har hytte like oppforbi her.
"Gratulerer med det nye tilskuddet i familien", sa han.
Hvorpå jeg takket og smilte.
"Men nå får det være stopp", sa han .
- What ? Nei det er jo ikke sikkert, svarer jeg.
"Jo nå får det være bra" fortsetter gubbej mannen.
- HVA ??? Jeg må jo sikre pensjonisttilværelsen ? Sier jeg.
Men det er ikke slik lengre, mener han.
Nå er det foreldrene som må forsørge ungene frem til de er 40. Minst.
.

Jobbe? Hahahaha.

Jeg ? Neinei, tenkte å få ukepenger frem til ca 39-årsalderen.


Nei vi vil ikke bli gravemaskinsfører/dyrepasser når vi
blir store likevel. Tenkte å nave og bo hjemme.


Løpe fra ansvaret.


Bruke opp pengene på fest og gøy.


Jajamen.
Nei, det spørs om jeg ikke får være like brutal og hard som min mor.
Ingen fikk bo hjemme lengre enn til de var 30.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar