onsdag 17. april 2013

Then I saw his back, now I`m a Belieber !

Justin Bieber. Den seneste Justin JEG husker er Justin Timberlake,
men det viser seg at det har gått noen år siden han var in.
Nå er det beliebers overalt, og visst må man jo følge med i tiden,
så jeg får det for meg å google denne superpopulære snørr gutten:

seher.no / NTB scanpix

justjared.com

.
Himmel.
Ser dere det jeg ser ?
Jeg mener ikke brylkrem-sveisen,
eller det faktum at han har latt noen skrible på store deler av overkroppen.
Nei, guttungen holder jo på å bli krumbøyd !
Vi snakker Quasimodo om få år !
 
disney.wikia.com
.
Jeg foreslår at vi oppretter en facebook-gruppe;
Kronerulling for å få Justin (Bieber, ikke Timberlake) ryggoperert i en fart.

2 kommentarer:

  1. Noen kroppslige lyter må han jo få ha. Husk Michael Jackson og hudsykdommen.

    SvarSlett