søndag 14. april 2013

Instagram mars-april

Fordi jeg ikke orker å sortere hodet akkurat nå, så blir det...tadaaa: INSTA-SØNDAG !


Campingtur til Grindafjord. Stilige isformasjoner.


Lille hadde med tegnesaker.


Morrafjes i campingvogna.


Bittens første vinterdress satt som et skudd..


Hyttetur til mammas barndomshjem


Solnedgang


Hyttetur til venners primitive hytte på Lund


Veldig koselig hytte !
Her har småene vært på påskeegg-jakt.


Tunnelgraving. Venninnen min med sin gutt og mine to eldste.


Jeg og Bitten på bær(e)tur.


Heading east. Haukeli neste.


Søskenbarn på Haukeli skisenter.


Lille i skikarusellen.


Store.


Hyttekos på Vågslid.


"Eg e vinterfeen!" sier Lille.


Mor perler en regnbue til Rainbow Dash.


Grei kveld på sofaen.


Mammas (eller søsters ? Usikker) vakre Simo Classic
er hentet ned fra loftet og klar for Bitten.


Jeg og jentene møter Store på skoleveien.
Stor gjensynsglede etter 6 timer fra hverandre.
.
Ellers var jeg en tur til Bergen og feiret en venninnes 30-årsdag på lørdag.
Min første dag borte fra Bitten, så jeg kjørte selv og dro hjem på kvelden.
Bitten hadde oppført seg eksemplarisk hos mamma og pappa (de 10 timene jeg var borte),
og drukket 3 stk. måltid med morsmelk på flaske. Nais !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar