torsdag 4. april 2013

Bæresele vigirossikke

I forgårs var vi ute i max ti minutter.
Sånn kan man ikke holde på når man har det beste været i manns minne.
Så igår tok jeg Bitten i ergoselen og gikk en tur. Hun ser jo noget forkneppt ut
oppi der, men hun har det helt topp, og sovner innen det har gått fem minutter.
Hver gang.
Bitten har med andre ord godkjent Ergobaby ! Jippi :D
Er sikker på at hun hadde likt både Manduca og Mei tai også,
siden det er samme prinsipp.

Barndomsheimen i bakgrunnen.


2 kommentarer:

  1. Flott, gratulerer!

    Jeg og mini gikk paa trynet i forgaars da jeg tok han med paa tur i selen... Utrolig hvor fort hjernen jobber naar du er midt i et fall og pröver aa finne ut hvordan best du skal falle for ikke saa skade hverken lille eller deg selv. Jeg var meget fornöyd med fallet ettersom lille ikke vaaknet opp engang. saa faar det heller vaere at jeg saa ut som en gris som hadde rullet i gjörma og at turen endte der...
    KLEM!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj. Ja det der lurer jeg ofte på. HVORDAN jeg skal falle med den der bylten på magen. Regner med minien din var på ryggen ? Da må man jo nesten splæsje hele fjeset i gjørma :o) Satser på at instinktet overtar ved et evt. fall her også :) Snakker fallteknikk når barnet ikke engang våkner altså !

      Slett