onsdag 24. april 2013

Bitten gjesteblogger

Heihei. Da er jeg inne og gjesteblogger.
Om livet, og om hvordan det er å være sånn ca 3 mnd.

En dag skulle vi i bursdag til hun som heter "bestemor",
og da måtte jeg ha på fin kjole. Den smakte ok.


Men bestemor-damen burde nok hatt bursdag litt før,
for dere ser vel at denne kjolen er ALTFOR liten?
Den dekker ikke bleien engang. Pinlig.


I går begynte mamma på noe som heter strikking.
Da måtte jeg ligge musestille under babygymmen min mens hun holdt på.


Mens jeg sov så prøvde mamma den ferdigstrikkede luen
på meg. Det vises ikke så godt her, men den var altfor liten, DEN OGSÅ.
Hva i huleste skjer ?
Helsesøsteren sier det er fordi mamma har "fløte-melk",
og takk skaperen for det for jeg tror ikke den der "ekstra-lett" er noe god.
.
Idag måtte jeg være med på skolen, på noe som het foreldresamtale.
Men det var ingen foreldre der som jeg kunne se. Bare yngre. Og en lærer.
Sånn samtale var riimelig kjedelig (måtte tilogmed ligge i vogna !),
så da bestemte jeg meg for gjøre et stunt for å få litt action.
Spydde utover hele meg, selv om jeg vanligvis ikke pleier å spy. Mamma ble sv.overrasket,
og den mannen som het "lærer" løp for å finne tørkepapir.
Jeg fikk komme opp av vogna etterpå. Innertier !
.
Mamma syns jeg har sovet litt lite nå i ettermiddag, og hun ble ganske sliten av meg.
Men så dro hun frem mobilen og tok et bilde av oss
og da så hun jo veldig blid ut og ikke sliten i det hele tatt ??
Rart.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha!
    Hun er nydelig! Og flink til å skrive!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kommende forfatter, garantert.

      Slett
  2. Så søt hun er! Her i huset serveres det også kun fløte... evt. ispedd milkshake eller h-melk, så vi har også en del luer som var altfor små lenge før vi fikk brukt de! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehehe, men man får blide unger av slikt :)

      Slett