mandag 25. mars 2013

Bæresele, del x


Jeg glemte det med å telte ved postkassa.
Istedet dro vi på camping i helgen, og da vi kom hjem igjen idag så lå
det pakke i hele postkassa vår. Ergo hadde selen kommet (tog du an ?).
Helt ny var den også skulle det vise seg. Kupp !
H lurte på hvorfor ungen sitter og skrever sånn i selen,
jeg forklarer at det er ergonomisk riktig og forskning og blaaablaaa.
Han hører etter med et halvt øre og er ikke helt overbevist.
Nuhvel. Det er ungen som skal bestemme om denne er bra eller ikke.
Jeg får, etter "litt" kløning, barnet inn i selen og klipser sammen hoftebeltet bak.
So far so good.
Går noen runder i stua. Føles bra.
Barnet leker med mors glidelås. En koselig stund. I ca tretti sekunder.
Så er det grynting og klaging.
Mor putter inn smokken.
Barnet spytter den frekt ut igjen.
Situasjon gjentar seg.
Og en gang til.
Nåh. Man skal sikkert venne seg til slike seler gradvis.
Denne skal hun kose seg i, samma søren !
For den er nemlig ergonomisk riktig.
Og kostet 600 spenn pluss porto.

Smiler til ingen, da jeg tar bildet selv.


Ser jo bra ut dette ?
Og hetta på dressen matcher faktisk 
stjernemønsteret i selen SJUKT bra !
Siden det ikke går an å ha soveposer i slike seler,
sier seg jo sjøl, så ringte jeg Sport1 og la av den
siste vinterdressen de hadde (til 50% tilogmed).


Størrelse 80 satt som støpt !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar