torsdag 14. mars 2013

Barseltreff og brann


"Tror du kan blogga om at du limde ihop neglen med superlim", sier H (muligens i en ironisk tone ?)
Ok. Tommelfingerneglen min delte seg så ubegripelig teit idag, så nå har jeg limt den med superlim.
Blogginnlegg slutt.

Nytt innlegg:
Idag har jeg og Bitten vært på barseltreff.
Veldig koselig, selv om det absolutt er en noe spesiell situasjon;
7 mødre med mer eller mindre kvisete, rapende, gråtende 
og gulpende babyer sitter i en ring og forteller mer enn gjerne
 om amming, barseltårer, fødsler og gørr.
Helt naturlig.
Jeg og Bitten trodde vi skulle gruse de andre m.t.p størrelse.
Ja eller mest Bitten da, det var ingen konkurranse om hvem som var den største mammaen.
Bitten er eldst, og med sine 6000 gram så trodde jeg vi hadde seieren i lomma,
men icke sa Nicke.  Det var en på sju kilo der. Dæng.
.
Vi trivdes bra på barseltreff, selv om vi holdt på å brenne ned
hele helsestasjonen da vi skulle gå. Det var jo ikke med vilje,
men Bittens mor klarte ihvertfall å velte et talgelys som så satte fyr på en stabel plastkopper.
Djislois. En snartenkt mamma (ikke Bittens) fikk blåst ut...plastkoppene..
og så var faren over. For nå. Får se hva vi finner på neste gang.
.
I går: forventningsfull baby som har tatt
på seg en jakke i litt romslig størrelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar