søndag 3. februar 2013

Uken


Fremdeles mobilbilder. Fremdeles blogging fra mer eller mindre smarte phones. Men nå sier ryktene at det er en personlig computer på vei fra Oslo og hit til det glade vestland.  Ifølge postens sporing har den brukt 3 dager bare på å cruise rundt i Oslo, og ikke kommet seg av flekken. H holder på å bli gal.

En dag solen fant det for godt å skinne litt, tok jeg og Bitten oss en tur rundt den faste løypa.
Bitten, som verken er vant til stillhet eller uteliv holdt seg våken hele turen. 
Og endelig fikk jeg lokket Lille til å leke med dukke !
Min egen premature, lille Knut fra 80-tallet fikk en solid rundvask med svamp.

6 kommentarer:

  1. Her er det Insta-bilder eller frå Pinterest o.l om eg i det heile tatt klarar å vri ut eit innlegg... Ikkje det beste fotolyset nei, og det å dra fram jobbe pc'en når eg er komt heim i godstolen, ja det sit visst longt inne gitt...

    Håper du nyt gode dagar i permisjon, kjenner eg er litt misunnelig, berre litt...

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Pinterest ??? Ånei. Endo noko nytt som eg berre MÅ setja meg inn i ?
      Permisjon er fint, enn så lenge :)

      Slett
  2. Koslige bilder:) kosa deg heime i permisjon:) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, eg kosa meg bra. Men savna godgjengen i bhg og !

      Slett