lørdag 16. februar 2013

Insta

Den siste månedens instagrambilder :


Trettende dag jul går vi julebukk. Her har vi fetter I og Lille.
Fetteren har presset seg inn i sitt elskede bamsekostyme,
for tredje året på rad.


7. januar rydder vi i ski-skoene våre og lengter etter hyttetur,
men første bud er jo å få ut den der ungen..

10. januar er mor sju dager over termin. men siden det fremdeles ikke 
har kommet noen baby, så fyller vi opp vuggen med det vi har.

12. januar brennes det (nok et) bål hos mamma og pappa.

15. januar. Den største dagen.

16. januar vil Bitteliten bare sove i mammas (sykehus)seng.
Det får hun selvsagt lov til.


18. januar har vi vært hjemme et helt døgn.
Bitten tryglet og ba om å få ha på Ralph Lauren-drakten.



19. januar - Bitten er hos bestemor og ungene er igang
med sin aller første skøytesesong.


Ditto.

22. januar er vår aller minste søster ên uke gammel.

24. januar viser hun frem sitt aller morskeste jeg.

28. januar får hun litt oppmerksomhet fra storesøster...

...og storebror.

30. januar drar vi til "Loddiken" og bader med ungene før det
bærer til Haukeland for den sedvanlige sjekken av Stores tå. 
(Edit: H og ungene bader. Jeg og Bitten shopper).
31. januar går vi en fin tur.


Mistenkelig mye lys og frisk luft, og påfallende lite lyd
synes Bitten som ikke tar sjangsen på å sove.



4. februar. Vi ser "Unge mødre" 
og skjemmes fryktelig på andres vegner.



5. februar. Vi går tur igjen, og man blir minnet på
at det ikke er like idyllisk overalt her.
Noen har sågar tagget "K*K" på en vegg.
Det har stått der lenge, og det kunne ha vært meg som
skrev det en gang. Men det er det ikke.


5. februar. Mens H er hos legen går jeg på shopping
iført en gammel, retro anorakk og gummistøvler.
Jeg kjøper bare en Redbull.


6. februar legger jeg ut et bilde av mitt vakre barn.
Bare fordi.



12. februar er isen igjen trygg. Og Store får en
åpenbaring når han finner ut at han KAN skøyte
uten den der sabla bruskassen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar