lørdag 26. januar 2013

Stoneage

Okei, da har jeg fått lastet ned en nettleser som håndterer blogger.Men alle bilder fra fødsel
og barsel ligger på kamera, og vi er fremdeles uten pc. Føles som steinalderen..bortsett fra
mobilen da...og innlagt vann i huset...og hus generelt var det vel dårlig med på den tiden..

For at dere ikke skal glemme meg helt så kjemper jeg heroisk med mobilen altså (noen kaller det "smartphone", jeg vet ikke helt).
Bildet av det nye familietilskuddet tok jeg nå nettopp.
11 dager gammel.

5 kommentarer:

  1. Aah, hun er nyyydelig!
    Og saa lik deg:)
    Men saa har jeg jo ikke sett mannen, kanskje hun likner masse paa han ogsaa?
    Og kanskje du og din mann likner litt ogsaa, slik som de sier om meg og Salva, hehe!
    KLEM!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du ljemper heroisk for at vi skal få se den vakre prinsennse :-) -Kjenner jeg gleder meg til du får pc igjen :-) Håper ellers det går bra med deg som 3-barns mamma

    SvarSlett
  3. Nydelig liten baby! Gratulerer så mye med den bragden - og bragden med å få ut bilder.

    SvarSlett
  4. Grattis med baby! Gleder meg til å høre mer om babylivet og dine betraktninger på tilværelsen som sådan. Du skriver morsomt, poengtert og godt!

    SvarSlett