søndag 30. desember 2012

Tømmer mobailen

Ventetiden. Fire dager til termin. Og jeg har myye tid til å blogge.
Og oppdatere hjemmesiden.
Og instagram.
Og facebook.
Vi begynner med å tømme mobilen for bilder:

Småene får sove i mammas seng (ihvertfall innimellom) når pappaen er borte.
Jeg har en sang til dette bildet:
"Jaaaag trodde änglarna fanns, bara bara i himmelen".Ved nærmere ettertanke så finnes nok englene kun i himmelen også.
Det er ihvertfall ingen engler i dobbeltsenga vår akkurat nå. Smådjevler derimot....
 

2. juledag. Her kjøres det radiostyrte biler, sammen med onkel.
 

Size DOES matter. Onkels bil vinner.
Både i størrelse, pris, fart og lydnivå (derav hørselvernene).
 

Og dere som følger meg på instagram (mammarie81)
har nok sett dette bildet her.
Var hjemme hos mamma i går og fikk med meg denne snasne
vintage anorakken hjem. Tilogmed plass til mage i.
.
 

2 kommentarer:

  1. Så fin anorakk. Venter sammen med deg og gleder meg til den lille kommer. Masse lykke til og godt nytt år! (Pappaen kommer vel snart hjem håper jeg)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk og godt nytt år til deg også. Pappaen kom for 5 dager siden, jeg ordla meg bare litt klønete.

      Slett