mandag 31. desember 2012

Nujersiv

Vi feirer hjemme for oss selv, og tar det knusende med ro.
Har nettopp inntatt en bedre middag med helstekt indrefilêt,
og en pakke fyrverkeri og stjerneskudd ligger klar til klokken 00.00.
Ungene er slitne, men holder ut med diverse nettbrett og mobiltelefoner.
Akk, dette moderne samfunnet.
Før i tiden fikk vi da virkelig lære oss å kjede oss på ordentlig vis !
 
 

Vi kjører ikke løpet helt ut, men pynter oss sånn passe.
Lille har kjole fra Cubus, strømpebukser fra Safa
og sølvsandaler i skinn fra Bisgaard.
Store har bukse fra Mexx og skjorte fra Ralph Lauren.
 

Mor kjørte helsort, (og tydeligvis gjennomsiktig. Tøft).
Det berømte "føde-ansiktet" er på plass som man kan se,
og om 1,5 time gir jeg ungen klarsignal til å komme ut.
.
Vil ønske dere et supert nytt år, og håper på mye god blogging
(fra dere som HAR blogg altså, dere andre må gjerne begynne med blogging. Veldig moro!)
også i det kommende året.
Så en mamma i perm har noe å gjøre/lese på mellom slagene.
Jeg er nemlig ikke så glad i tv-serier. Ei heller kan jeg strikke.
Men DET skal jeg lære meg i 2013 !!
Har kjøpt inn fire nøster garn idag,
og føler at alt ligger til rette for å knekke strikkekoden.
Må bare lokalisere pinnene jeg lånte av mamma en gang. Håper jeg ikke har levert dem tilbake.
Igjen; godt nytt år !

4 kommentarer:

  1. Tøff effekt med navelen din! Lykke til med fødsel (nå er jeg ikke ironisk!) - regner med det blir mye blogging på deg i år:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den utovernavlen er jo et kapittel for seg. Husker jeg prøvde å plastre over den i ett av de forrige svangerskapene, haha. Tusen takk for lykkeønskinger, det trengs. Og man skal se på det, at jeg klarer å få presset inn ett blogginnlegg eller sju i uka det kommende året ;)

      Slett
  2. Good day! I simply would like to offer you a big thumbs up for the excellent info you've got right here on this post. I'll be coming back to your web site for more soon.
    My blog soccer transfer news jan 2013

    SvarSlett
  3. An impressive share! I have just forwarded this
    onto a friend who was conducting a little homework on this.
    And he actually ordered me lunch simply because I
    discovered it for him... lol. So let me reword this.... Thanks for the meal!
    ! But yeah, thanx for spending the time to discuss this subject
    here on your blog.
    My webpage ; pizza and games roseville ca

    SvarSlett