fredag 14. desember 2012

Lucia, og gaven fra mannen ?

Man kan vel ikke bare la Lucia gå hus forbi.
Jeg og H var i bhg og så toget, samt spiste lussekatter i går morges.
.
Her har vi Lille inne i garderoben i bhg, godt kledd for en minusgrad og to.
Luciakjolen har mamma sydd av en gammel vintage/retro bluse.
 
 

.
Etterpå dro jeg og H på juleshopping.
Det ble en veldig effektiv tur, og jeg vi mangler nå bare ên eneste gave.
H lurer også på hva jeg ønsker meg, (Han har fått/kjøpt seg nettbrett)
men jeg ønsker meg egentlig ingenting.
Vi har pratet om å skaffe oss langrennsski, så det må eventuelt bli det.
Vi får se.
Hva har dere andre husmødre ønsket dere av gubben ??

3 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke noe ang husmødrene, men jeg og samboeren spleiset på en snøfreser til oss.. :-D

    SvarSlett
  2. Denne husmora klarte ikke hoste opp noen interessante ønsker, kun digitalt steketermometer og sånt ha ha ha.

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg er fotokurs, abonnement videre på boligpluss og basilikumsoljen fra Oliviers og co:)

    SvarSlett