mandag 17. desember 2012

Kjære H, her kommer listen:

Bare 6 dager til H reiser i Nordsjøen, og nå begynner det å haste med gaveønskene.
Heldigvis har jeg fått litt tid til å tenke de siste par dagene, og har nå laget en liste
han bare kan velge og vrake fra. Det sto ikke på ønsker, når jeg bare fikk tenkt meg om:
.
 
1. Eksklusive kosmetikk-produkter fra mannen med det eksklusive navnet.
Fotballfrue.no bruker disse produktene, så jeg er ikke i tvil om at
herligheten er verdt prisen !
 
2. Veldig dyr veske. Må stå Mulberry på.
Må koste en halv månedslønn (brutto; red. anm.)
I denne kan jeg ha alle de eksklusive...eh...greiene jeg eier.
 
 
3. Superduperfancy sko fra Jeffrey Campbell.
4. Absolutt alt som er å oppdrive av Sex and the city. 
Alle sesonger på dvd. Posters. Nøkkelringer, parfymer etc.
 
5. Gavekort på piercing. Klarer ikke bestemme meg for om det er penest i nesen eller haka,
så vær gjerne litt romslig med lommeboka. Ja takk, begge deler liksom. Hihi.
 
6. Lekker kjøkkenmaskin fra Kitchen Aid, helst i babyrosa og krom chrome.
Greit at det kanskje ikke er plass til store brøddeiger i,
men hvem baker noe annet enn cupkakes anyway ???
 
 
 
7. Onepiece. Kanskje litt "last year" men denne blir SÅ herlig å amme i det neste året.
Kjøp gjerne to liksom.
 
 
 Kyssogklem
Kissandhugs !


4 kommentarer:

  1. Absolutt alt det ønsker jeg meg også! (Og tenk - jeg har ikke noe av det!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har ikke bare en biitteliten SATC-remedie liggende da? I Mulberry-veska kanskje? Nei? Ah. Da er du ganske nært opptil å være mitt idol !

      Slett
  2. Glemte å skrive "Skjønneste deg!"

    SvarSlett
  3. Så herlig at du husket det etterpå. Fine,fine deg.

    SvarSlett