torsdag 29. november 2012

Snikksnakk om uke 48.

Mandag: Hjemme med bronkitthoste-Lille.
Hentet Store på skolen. Sov på sofaen. La ungene.
Tirsdag: Jobb. Sov på sofaen. La ungene.
Onsdag: Jobb. Sov på sofaen. La ungene.
Torsdag: Jordmortime, men hun dukket aldri opp. Jobb.
Sov på sofaen.Tørket tomatsuppe fra gulvet. Skiftet på sengene. 
Polakk på døren. Låste alle dører. La ungene. Litt jobb/hjemmekontor.
.
 
Så hei! Denne dagen har jo vært riktig innholdsrik. Det kommer bare an på hva man sammenligner med. Og i går var heller ikke så værst når jeg tenker meg om. Fikk mus i fellen på vaskerommet f.eks, så pappa måtte komme opp på Anticimex-oppdrag.
Og så vasket jeg en maskin klær tror jeg.
.
Den der jordmortimen idag var ordentlig sjait altså. Jeg har ikke tid til å fly rundt på kontroller i tide og utide. Er trossalt alenemor (kremt, iallefall delvis og tidvis) i full jobb. Og siden jeg var på ultralyd forrige uke, og skal til legen 11.desember så gidder jeg ikke ringe earth-mom og booke ny tid nå.
.
I helgen har jeg lovet ungene å reise ut til The Island. Havgapet. Endestasjonen.
Mamma og pappa skal også ut, og det skal være julemesse der så håper på julestemning :)

Bilde fra helgen. Obs: hybelkaninen til høyre i bildet er
skolebamsen "Teddy" som bor hos oss denne uken.
Den observante leser vil sikkert se at jeg har skaffet et barnevennlig forklê til Store,
så han slipper å ha DETTE med seg på skolen i år igjen.

1 kommentar:

  1. Dette høres ut som en uke som kunne vært min, bortsett fra at jeg ikke går til earth-mum, hoho.

    SvarSlett