onsdag 21. november 2012

Sibylla, take 4

Cystesjekk igjen. I Haugesund denne gangen, slik at en stakkar må kjøre ti mil hver vei
(bare for å finne ut ingenting).
H er som vanlig SVUSJ - tørket bort (eller på jobb, som det heter) når det er snakk om at noe skal skje. Foreldremøte. Andre skolearrangement. Barnehagearrangement. Når jeg skal på møter. Da er H på jobb. Nå har jobben fikset det så han er hjemme rundt termin, og hey - derfor borte i jula, men da kan man jo være sikker på at ungen velger å komme før eller noe. Høhøh.
Men tilbake til besøket på slakteriet  sykehuset.
.
Det finnes jo fordeler med å kjøre alene også. Jeg kom på opptil flere da jeg kjørte idag:
.
- Man kan høre på samme sang, av Lars Winnerbäck, absolutt HELE turen. Repeat.
Det blir veldig mange ganger. Umulig å telle.
- Man kan synge med på repeat-sangen. Hele veien. Med den stemmen man har.
- Dersom man må klure bittelitt, evt. sjukt mye, for å finne frem så er det ingen som stresser seg opp over det. Var faktisk utenfor byringen uten at jeg skulle være der, og måtte derfor betale to unødvendige bompasseringer. Men H var like glad. For han var ikke der.
- Man slipper et utålmodig følge når det er SABLA lang ventetid på sjukehuset. Jeg har sett lassevis av samboere/ektemenn idag som så ut som om de ønsket at de heller var på jobb enn på det der venterommet sammen med overivrig kjerring som BLABLABLA om BORING greier som f.eks Plantasjen. Gjesp ! "Har du ærend på Plantasjen?" spurte fyren. "Neeei, egentlig ikke". Dama dro på det. Men like forbasket ville hun på Plantasjen, og jeg så at han hadde mest lyst til å grave seg ned.
.
Mange fordeler altså.
Når det gjelder Cyste-Sibylla så er ståa slik:
- Ungen vokser som den skal.
- Legen mener cysten kan være en tvilling som har gitt seg på det helt tidlig i svangerskapet.
- Legen vet ikke mye mer enn det, og skal sende bildene til Haukeland.
- Det er sannsynligvis ingenting å bekymre seg for.
.
Mye det samme som sist altså. Interessant med den tvillingen da.
Dersom jeg hadde ventet tvillinger så måtte H ha valgt mellom meg og Forden.
Og som jeg skrev på feisbukk tidligere idag så er jeg ikke sikker på om jeg hadde kommet seirende utav DEN duellen.
Alle hjerter gleder seg over at det bare er ên der inne m.a.o :)

3 kommentarer:

  1. Det første min mann sa då eg kom heim å fortalte at eg venta tvillingar var "då må eg selge BMW'en min", svigermor lurte på om vi var galne, å eg lurte sjøl og ei stond på om at eg var det.. ;) *ler* 4 små på 3 år vart tøft, men gud kor tynn eg vart av all springing ;) (akkurat det var forbigåande))

    Du hadde nok klart tvillinger du og! :)

    Håper alt er fint på bildene, å at det går bra med deg!! :))

    Klem
    Nina

    SvarSlett
  2. Så bra at alt stod bra til inni magen og at dere slipper å selge bilen. Sistnevnte var min mann og veldig opptatt av da vi skulle ha nr to, om bilen var stor nok. Bra den ene parten er løsningorientert ihvertfall.

    SvarSlett
  3. Doеs your wеbsite hаѵe a contact pagе?
    I'm having trouble locating it but, I'd like to shoot you an email.

    I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it expand over time.

    Feel free to surf to my webpage; http://www.amishmembers.com/index.php?do=/blog/187049/latisse-bimatoprost-for-scalp-hair-loss-video/

    SvarSlett