tirsdag 13. november 2012

Lille i bhg, samt pjittpjatt og bloggtips.

(Vinterdressen tester vi ut for Vossatassar :)

Dette bildet fant jeg på barnehagen sitt kamera.
Jeg har 4 timer ubundet jobb-tid i uken, så endel ting blir gjort hjemme på kveldstid. 
Som mailkorrespondering (viktig ord !), skriving av månedsbrev, oppdatering av bhg sin hjemmeside o.l.
Akkurat nå har jeg lagt inn nye bilder på hjemmesiden.
Lilles gruppe har spikket barkebåter idag.

På bildet ser hun noe mellomfornøyd ut, og det var hun også av en eller annen grunn.
Men siden H er hjemme kunne han hente henne tidlig.
Luksus med sånn rotasjons-jobb  :)
Og nå er det 4 uker og 2 dager til mor går ut i permisjon.
.



Jeg, og en mye blidere Lillemor, prøver å ta bilde i bakspeilet.
(En dag vi hadde good tid før jobb).
Med vekslende hell.
.
Og sånn helt til slutt så vil jeg lenke til Pia som gir meg hederlig omtale HER.
Dersom dere ikke leser bloggen hennes fra før så begynn gjerne med innleggene om Bønna.

1 kommentar: