søndag 11. november 2012

Dagen i Bærgen - postludium


En mester på å si A og så la det bli med det. Der har dere meg. 
Men nå tenker jeg faktisk å følge opp pre-Bergen-innlegget.
Post-Bergen-innlegg:
.

Vi ble lovet regn og vind. Det må man ha om man skal til Bergen.
.
Første stopp var Toys R`us der 7 av 15 julegaver ble handlet inn.
Givetvis bare barnegaver.
Så var det bare til å BANE seg vei ut gjennom rundkjøringene, og mot byn.
Det var tydeligvis ikke bare vi som hadde feriedager tilgode...
Sikksakk og svisjsvusj gjennom Danmarksplass.
Videre ut til Åsane og IKEA.
Vi hadde to timer på oss inne hos Ingvar Kamprad, og det klarte vi fint.
Sengen (Hensvik) jeg hadde tenkt å kjøpe til snylteren babyen i magen hadde like dårlige
sprinkler som forrige seng (Sniglar), så vi tok en som så mer solid ut - dog ikke like pen.
Men denne som vi endte opp med var dyrere. Og dyrt er fine greier, har jeg hørt.
.
Sundvik:

Enklere får man det ikke. Litt vêl enkel kanskje.
Vi får henge på en (dyr) uro fra Fisher Price som forstyrrer barnet mer enn den beroliger.
.

Et slikt leketeppe ble også med i handlevogna, samt et saueskinn, servise, servietter,
kubbelys, telys, sengesett og tusen julelys på ordre fra hhv. min mor og min søster.
.
Klokken to hadde vi tid med pengesluket Forden på et verksted.
Bilen var for høy. Og mekanikeren var for lav,
så han klatret like godt OPPI motoren og satt der på alle fire mens han jobbet.
.
Illustrasjonsfoto. Det er IKKE noen mekaniker oppi motoren på dette bildet.
.
En tur innom Åsane senter og så var alle enige om at turen var kjekk, men snart slutt.
(Mor holdt sågar på å føde flere ganger inne på IKEA. Føltes det som).
Vi ble ikke ferdige med gavene.
Men vi fikk tak på seng. 
Og vi fikk massevis av regn og vind !Så da så.

2 kommentarer:

  1. hehe, hørtes ut som en avslappende tur :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var ikke så værst sånn egentlig :)

      Slett