torsdag 8. november 2012

å kle opp en ball.

Det er ikke bare-bare å jobbe i friluftsbarnehage med babymage på denne årstiden.
Det får jeg erfare mer og mer for hver dag som går.
Ull og skallklær i str. small rommer liksom ikke hele meg lenger.
Ulltrøyene sklir opp, og utebuksa sklir ned fordi jeg ikke får igjen verken knappen eller glidelåsen.
En ny ulltrøye har jeg investert i, men resten får være som det er de 5 ukene jeg har igjen på jobb.
Denne jakka, som jeg fikk av to venninner for 7 år siden,funker ennå. I tørt vær ;)
.
Og apropos tørt vær, eller ikke:
.
I morgen tar jeg en feriedag og Store har skolefri.
Da skal denne familien ha en heldag i Bergen - the capital of rain.Det skal regne mye, og blåse kuling. Men nå skal ikke vi oppholde oss ute noe særlig da.
. Toys R`us. IKEA. Barnas Hus. (McDonalds).
Hallelujah !

6 kommentarer:

  1. Trudde det fanns omstendighetsull? Eller kittel i ull? He-he, det hadde sikkert vore fint. Lukke til med resten av svangerskapet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det finnes tydeligvis ikke, men bør snarest bli oppfunnet ! Tusen takk :)

      Slett
  2. Det jeg gjorde når jeg jobbet ute i barnehage da jeg var gravid med tvillingene var å ha seler på utebuksen og åpen glidelås, dette ble så dekket med den største jakken det var mulig å oppdrive + en billig fleecejakke fra herreavdelingen på Sparkjøp ;)
    Lekkert.. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk gud for at det bare er ên inni her, hoho. Men spørs om jeg ikke må finne frem selebuksen ja, takk for tipset !

      Slett
  3. Shit, det narmer seg virkelig:)
    Du vet kanskje at det faktisk er noe som heter Barnas hus rett bak teateret???
    Veldig bra tiltak, gratis og med ulike verksted for barn. TOM teaterforestillinger hver lördag (koster penger).
    Vi gikk der en del:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja der var vi faktisk med klassen da jeg gikk på...hm...forskolelærer-linjen. Husker vi var på en fantastisk "reise" med en drage opp til dragehulen i 2.etg der det var historiefortelling. Kjekt :)

      Slett