søndag 21. oktober 2012

Søndag uten tur, men med striper.

Søndag har det vært. Og da skulle man jo selvsagt gått tur.
Det sier seg selv.
Men vi prøvde i går.
Ungene gikk det fint med.
Mor, gravid i uke 30, gikk det fint med.
Men det var verre med far; astmatiker med hyppige infeksjoner på lungene.
Nuhvel, da hadde vi ihvertfall noen å skylde på idag.
Istedet for tur kunne vi da:

Konsentrere oss hardt om tegning.
.
"To krøllgrisa"
.
Og leke med bilbane.
.
Lenge.
.
Vi fikk besøk, og seinere dro vi på kino.
Tingeling, i 2D hadde vi bestilt.
Men så var det ett eller annet som gjorde at de bare kunne vise 3D-versjonen likevel.
"E da 2D-brille?" undret Store som minsanten hadde lest på billetten at filmen skulle vises i 2D.
.
Heldigvis varte ikke merakkelset så lenge, men jeg fikk likevel gnagsår over det ene øret.
Nå har jeg egentlig et bilde av meg selv på kino, iført 3D-briller...men...
H syns det var så lite vakkert at han ikke vil gi meg det...
Hans kommentar var at:
A: Jeg så dritings ut
B: det sjelden er flatterende med klær som har tverrgående striper.
.
Jeg sier meg enig i pkt. A og B og ønsker herved alle en god kveld. Uten striper på tvers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar