onsdag 31. oktober 2012

Sibylla, take 3.

 
Instagram-bilde. 30 uker, tatt for nøyaktig ên uke siden.
.
Idag var dagen for Sibylla-sjekk.
Jeg tok med ungene, men det var fint lite av skjermbildene de kunne tolke. Litt kjipt, men de brydde seg ikke nevneverdig om det. Det er MYE lettere å se ungen når den er mindre kan jeg jo si, og frk.Stabeis lå med hodet ned (noe som er bra) og ansiktet vendt mot min rygg.
Anyhow så var vi ikke der for fornøyelsens skyld, men det var denne cysten som skulle sjekkes.
Jeg var 100% sikker på at den var forsvunnet, men så viste det seg istedet at dækelskapet hadde vokst !! Det hadde heldigvis ungen også, helt normal størrelse og fremdeles en jente :)
Jeg får henvisning til sykehuset i Haugesund om 2-3 uker, så får de se litt på saken også.
Det burde ikke være noe problem ifht. å føde normalt mente legen,
men han ville altså ha andre til å vurdere også.
Denne damen her skal IKKE snittes opp. Det blir jo krise med tanke på fødselsdatoen til ungen, som da blir desember istedet for januar. Nei, dette går nok fint :)

3 kommentarer:

  1. Sjait då! Hvis du treng øvenatting i Hgsd så e da berre te å hyla. Evy:-)

    SvarSlett
  2. Hei anonym. Ja kjenne du nåken vetige folk? Eg har berre ei venninna i Haugesund, og ho e litt...eh...koko.

    SvarSlett
  3. Thаnk yοu, I haѵе гeсently
    bеen looking foг information approximatеlу this tорiс fοr a whіlе
    аnd уouгs is thе grеateѕt I've discovered till now. However, what in regards to the bottom line? Are you sure in regards to the supply?

    Look at my blog http://prisondate.info/PhilipRos

    SvarSlett