lørdag 13. oktober 2012

Polaroid, og dagene som gikk

En gang på 90-tallet kjøpte jeg meg polaroid-kamera.
Dere vet, et sånt der bildene kommer ut med en gang.
Jeg var sikkert den aller siste kunden i hele verden som kjøpte et slikt kamera,
men jeg hadde MYE moro med det.
Dog var filmene i overkant dyre, så det ble etterhvert slutt på fotograferingen.
.
Nå fant jeg en polaroid-effekt på Picasa.
Ikke helt den samme følelsen som de ordentlige sakene,men skøy likevel:
..
Dette er lillemoren min som spidder seg en pølse.
Denne dagens ut-fit var:
Lue: Reima, Buff: Vossatassar, Jakke: Bergans, Bukse: Isbjörn, Cherrox: Viking.
.
Vi har et utrolig høstvær nå ! Dette er utsikten min når jeg sitter ved pc`en.
.
 
 
Kveldsturer i mørket er en av mammaens favoritt-aktiviteter.
.
Turer midt på dagen, i SOL, er heller ikke feil.
.
Det lekes mye om dagene. Her har hele Zhu-Zhu-gjengen flyttet inn på kjøkkenet.
.
Lille øver seg på å klippe negler med husholdningssaks.
En ferdighet vi setter høyt i min slekt.
I mitt barndomshjem fantes verken neglesaks eller klipper.
.
Juleklærne (fra Memini) er i boks.
Så vakre at de har fått henge fremme i dagesvis.
.
...og selvutløseren har fått jobbet litt i det siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar