søndag 7. oktober 2012

Ingen søndagstur ?

Søndag. Men ingen søndagstur på planen.
Det er jo krise i bloggverdenen ! Men idag skylder vi på
været (det regner sidelengs) og Stores fot og form
(han tråkket på en spiker på bondegårdsbesøk på fredag,
og er i tillegg sylteforkjølet med øyebetennelse).
Men 14 dager gamle turbilder funker det også.
.
Jeg og en venninne tok med hver våre 2,5 unger og gikk opp til bygdas teletårn.
Det var kortere enn vi hadde trodd. Men det var tur.
 
Min 6,5 -åring, hennes 6,5 -åring, min 4,5 -åring, hennes 3,5 -åring.
 
 
 
 
Nå skal jeg se om jeg får H til å bære min "nye" og vakre kommode opp trappa.
Den skal inn på Lilles rom. Hun har stellekommoden til å ha klær i nå, den går jo fint an å bruke som vanlig kommode når balja og stellematta er tatt av.
Men så var vi heldige å få arve en NAIS, hvit kommode altså.
Jeg har så smått begynt å vaske på babyposer og dresser som skal i stellekommoden.
Det er egentlig altfor tidlig (12,5 uke igjen), men det kan ikke ligge på vaskerommet mer,
for der fant H en MUS i fellen en dag. Ugh.
Vi har allerede kastet Lilles gamle stellematte og Quinnybag p.g.a mus,
så den sjangsen tar jeg ikke.

2 kommentarer:

  1. Vi har heller ikke vært på tur i dag...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke? Helt vilt. Men det har sikkert vært forferdelig vær hos dere.

      Slett