torsdag 11. oktober 2012

Høstferie er bedre enn speed !


Jeg digger disse rammene og effektene man får når man bruker instagram.
Bakdelen er jo at alle bilder blir tatt med mobil - noe som gir varierende grad av skarphet og fokus.
Alternativet er et redigeringsprogram, men jeg troor ikke denne steinalder-computeren takler noe så stort som for eksempel photoshop. Kanskje det går med picasa...må sjekke.
.
Ellers er det en fryd å ha høstferie. Hallelujah, det er virkelig noe man burde hatt oftere,
for djises så mye man får gjort !
Idag har jeg vasket vinduer for første gang på sikkert et år. Eller to ?
Gulvene i nedre etasje er også vasket (med Jif engangsmopp - men likevel !)
Jeg har fått tørket støv av hyller og høyttalere og tv-benk.
Alle babyklær, kluter og sengetøy er vasket og lagt på plass.
Man kan nå skimte gulvet på vaskerommet, og vaskemaskinen har tunge dager !
Jeg har overskudd til å gå koselige kveldsturer med unger og dukkevogner,
eller til å gå enda koseligere turer med unger på sykkel,
eller blablabla koselige turer med unger i skogen osv.
Nå i kveld var vi tilogmed på spontant-besøk hos søsteren min. På en helt vanlig torsdag.
Snakker opp oppladning. Det er nummeret før jeg begynner å strikke her !
(Men et sted må man sette strek, så det blir det ikke noe av).
.
Sånn til slutt så vil jeg dele et lite slogan jeg har laget:
.Drit i GHB og amfetamin,
høstferie får fart på Jif-moppen din !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar