tirsdag 2. oktober 2012

Dinosaurtiden er over !

 
Har fått meg instagram. Det var ikke meningen jeg skulle ha det,
men til slutt så jeg ingen vei utenom.
Det var en hel verden der ute som passerte meg !!
Nei her må man følge med, og ikke bli helt dinosaur.
Første bildet ble litt sånn halvhjertet tatt ut gjennom frontruta
ned fra Haukelifjell.
Det andre bildet var litt mer gjennomtenkt. Men likevel ikke....
.
 
Og dette er dagens. Fra jobb.
 
Tanken er å være selektiv med følgerne. Har enda ikke bestemt meg for om ungene
skal være med på dette her heller. Vi får prøve oss litt frem.
.
Men nok moro for idag. Nå skal jeg betale regninger. Hallelujah.

5 kommentarer:

  1. Velkommen i Instagjengen ;-) Det er totalt avhengighetsskapande... you have been warned!

    SvarSlett
  2. Men hva kaller du deg på instagram da? ;)

    SvarSlett
  3. Hva heter du på Insta??? pliiiiiz,follow me!!
    you know my name. og jeg vet hvor du bor.

    SvarSlett