mandag 29. oktober 2012

Aaaaah

Arkivfoto. Lille tar bilde av mor i bhg.
Oppdagelse: bildet er lite flatterende for mors fyldige nese.
 
Jeg har ikke fått blogget noe i uka som gikk.
Jeg har instagrammet (eller sånn..) et bilde eller to.
Men det var før tannpinen satte inn.
Herremingud. En knekt jeksel som:
A: var sjukt betent (snakker hamsterkinn på høyre side)
B: Ikke kunne repareres
C: Ikke kunne trekkes før overstått svangerskap.
.
Tap-tap situasjon m.a.o.
Etter ett døgn som hamster fikk jeg penicillin som enda
ikke har tatt dækelskapet ordentlig bort.
Og i går kveld fikk jeg bihulebetennelse som en ekstra dessert.
Jeg håper det er en røff unge med god lever jeg bærer rundt på for å si det sånn.
(Hun får navet til Sveriges mest kjente røvermamma, så hun bør være tøff :)
.
Faktisk så skal jeg få ta en liten kikk på leieboeren på onsdag.
Ungene får også være med, mens H - som har VERDENS viktigste jobb,
er bortreist i vanlig ordning.
Nuhvel. Jeg har altså fått denne ultralyden for å sjekke om Sibylla har dratt sin vei.
Håper inderlig det, for jeg er ikke klar for noen igangsetting av fødsel nå.
Har. ikke. tid.
32 uker på vei i morgen.
EDIT: Nei VENT nå litt. Er det ikke 31??
31 Må det være. Sorry. It`s the drugs, for sure.

4 kommentarer:

  1. Ai ai, ikke gøy. Sender over en stor dose sympati.

    SvarSlett
  2. Lovis ? I så fall vakkert navn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer :) Takk ! Ikke alle er enige (jmf min mor;).

      Slett