lørdag 22. september 2012

Smågodt

Er det en jente så er det en jente,
og ebay har MYE fine Ralph Lauren-greier.
.
Hoppsann, de bloggvennlige telysholderne har sneket seg med på bildet.
Begge disse er str 0-3 mnd, men om den rosa noen gang kommer til å passe
må gudene vite. Mine to forrige babyer vokste utav str 50 cm på vei hjem fra føden.
 
Mye "ruffle" og detaljer her.
 
Og så er hentedressen/bilstoldressen klar.
Hjertetroll-kolleksjonen til TROLL skuffer ikke.
(I ull såklart, jeg føder kun på vinteren).
Denne har hette med små, brune hjerteører på også.
Så søt at man kan bli småkvalm.
 .
25 uker og 4 dager er jeg nå,
og heromdagen fikk jeg faktisk tid til å ringe jordmoren.
Så på onsdag har jeg den første jordmortimen.
Det er nesten mer som et "must" enn moro føler jeg akkurat nå.
Jeg vet at ungen lever (og herjer på).
Jeg er i bra form og har ikke vondt noe sted.
Jeg vet hvor jeg skal føde.
Så da er det vel ok da?
Kan sikkert bare avlyse den der timen.

2 kommentarer: