søndag 16. september 2012

Skulle hilse fra Ilse

H kjøpte bursdagsgave til meg i går. Han vet det ikke enda, men det ble Ilse Jacobsen-støvler.
De var ikke så dyre som jeg trodde (dyre NOK altså, men jeg blandet prisen med Hunter sine).
Gikk en prøvetur på ca 2 km med dem i går, og det var nema problema.
Vanligvis pleier jeg ikke å like så godt å gå med støvler.
Det glipper og gnager og jeg vet ikke hva.
Men Ilse ordner biffen.
Disse er SELVSAGT ikke til barnehagebruk.
De er altfor vakre til det :)
 
Tusen takk elskling !
.
Liker dere Ilse? Eller har dere eksklusive Hunters ?
Viking? Tretorn ? Eller de småkule og gule fra Timberland ?

12 kommentarer:

  1. Chamaux. Utrolig deilig å gå i. Men vi har nok forskjellige føtter, for jeg syntes Ilses var fryktelige på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det har du nok rett i. Jeg har hørt før at Ilse ikke er gode på, men glad jeg prøvde :)

      Slett
  2. Her er det Hunter det går i! Lurer på om de er litt smalere i leggen enn Ilse? Uansett er jeg veldig fornøyd med de, og de holder seg bra fortsatt etter 5 år. Ganske godt brukt i vakkert vestlandsvær ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er de nok, jeg trenger vide skaft :) Dersom de har holdt seg i 5 år er de MER enn verdt prisen !

      Slett
  3. Behöver ikke stövler her hvor jeg bor:) Hihi!

    SvarSlett
  4. Jeg har både Hunter og Ihlse og må bare si at Ihlse blir valgt hver gang jeg trenger støvler! De er supergode å gå i og jeg har aldri fått gnagsår. Hunter sine er fine de, men de er veldig trange og ikke så behagelige. De bruker jeg mest når jeg skal være fjong og sånnlissomtrendypåcafe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mye forskjellige føtter ute og går. Hunter hadde sikkert ikke vært noe for meg da. Ikke er jeg trendy på kafê heller :)

      Slett
  5. Sånne ønske eg meg til min bursdag og:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja i tillegg til kamera. Blir dyrt for Magne ditta :)

      Slett
  6. HUNTER! og jeg elsker dem... fikk dem i gave ifjor. Hadde ikke brukt så mye penger selv på støvler..men får man så får man. Eneste minus er at de er noe smale rundt leggen..under kneet.. Men det er sikkert fordi jeg er så lav. Fine dine også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja halloen, får man så får man :) Og Vestlandet krever støvler, så.

      Slett