tirsdag 18. september 2012

Hvalsafari ?

H ringer hjem fra jobb. Han reiste for 9 dager siden, og kommer hjem om 5.
.
H: "Ja? Är du WHALE nu? HUGE???!"
 
- Alltid like supportiv, svarer jeg tørt.
.
"Hva då? Jag ar ju interesserad, jag bryr meg ju".
.
Ja, på det marinbiologiske feltet er han jo ganske interessert.
Jeg lurer på hva slags hval H egentlig forventer å finne i den
andre siden av dobbeltsengen når han kommer hjem ?

Spermhval ? (høhøh)
.
Humpback ?
.
Eller den sagnomsuste Spekkhoggeren?
(Hm, den var jo ganske spenstig faktisk).
 
.
Den som lever får se.

2 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk sett en spermhval langt utafor kysten av Andøya. Jeg hadde litt slørete blikk etter å fylt fire spyposer, men jeg har et bilde av halen i det den dykker, så jeg må ha sett den...

    Du kan fortelle din kjære at uansett hvilken hval han vil treffe på, så vil den være KJEMPESTERK, så han bør oppføre seg pent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet du reiser mye, men utenfor kysten av Andøya? Da er det sikkert greit å ha med endel poser ja..aiai.
      H leser bloggen, og sover nok med det ene øyet åpent fra nå av.

      Slett