lørdag 15. september 2012

Blogg-vennlig interiør og annet.

Jeg fikk gave av søsteren min idag. Veldig bloggvennlig sådan.
"Sånn har mange av interiørbloggane", kunne hun fortelle.
Nå var det slik at jeg ville slå to fluer i ên smekk, og få med baby-albumet på bildet også.
Og da forsvant de bloggvennlige telysestakene litt desverre.
Og når jeg ser på bildet nå så blir jeg rett og slett forbannet på hushjelpen som ikke har strøket duken ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tatt opp det der !
Men sånn ellers:
Telysholdere med stjernehullmønster fra Bloomingville,
og dette albumet som jeg lager til mini i magen.
(Har gjort det samme med de andre to).
Min nye sølvpenn har visst også sneket seg med på bildet. 42 kroner kostet den. 42 kroner !!!
 


Og så ville jeg vise denne kule saken/gaveposen som jeg fikk på jobb i går.
Legg merke til den fiffige mage-detaljen på fyrstikk-esken :D
Bloggen til den kreative kollegaen finnes HER

3 kommentarer:

  1. Blir faktisk finere å skrive på svart papp med gråblyant! :) Og den koster hvertfall ikke 42 kr!

    SvarSlett