lørdag 8. september 2012

Alle babyene mine

I går hadde jeg stua full av babyer. Hylende, sutrende og leende babyer. 
Redebyggingen er igang for mor, og ungene blir påvirket for å si det mildt :)
Her har Store krøpet nedi OTH-bagen som jeg fikk av søsteren min.
Passet perfekt syntes han....
Hokus og pokus.

Tadaaa!
En gjemmelek som var gøy å gjenta. Og gjenta. Oooog gjenta.

Store har trillet frem Quinny Buzz`en.
Gangen vår er vanligvis ikke så rotete.
Den er vanligvis MYE mer rotete! Hadde akkurat tatt et skippertak.

Hahahahahaaaaaa, ta bilde noooo!

Og slik så det ut en dag før i uken, da Lille brukte vogna som kiosk.
.
23 uker og 4 dager idag. Og navnet er klart.
Og selv om Lille mener at ungen heter Martine, og Store mener at den heter...Lofottorsken (....),
så er det noe litt annet. Og svensk selvsagt ;)
Svensk og 5 bokstaver. Det er liksom tralten her i heimen.

6 kommentarer:

  1. Milla :)

    Ha en fin helg!

    Marianne E

    SvarSlett
  2. Hehe, så kjekt at dere gjetter :)

    SvarSlett
  3. Må hive meg på gjetteleken og si Selma!!!! Får jo jo bare vite at navnet er mini'n, eller noe sånt!!!!! Hehehehe!!!! Artig at søskenene gleder seg!!!!!!

    SvarSlett
  4. Ingen har gjettet riktig. Jeg har fundert på det der, og jeg kommer nok til å skrive navnene på bloggn. En gang eller to. Men sånn til vanlig så får de hete mini o.l ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehehehe, litt erting, sjø! men jeg er veldig nysgjerrig på navn, sånn generelt. Men jeg ser jo det fornuftige i å anonymiserer litt:)

      Slett