onsdag 22. august 2012

Vinter i august

Begge ungene har vært på lekedate, eller hva det nå heter på fancy bloggspråk, idag.
Og imens tok jeg en kjøretur og hentet ut to digre pakker med høst/vinterklær.
Fra Vossatassar selvsagt. Man kan bli høy av mindre !!
Lille ble ikke mindre høy, mens Store holdt seg reservert helt til han fikk prøve den nye boblejakka.
"Eg vil kosa meg i dinna!", sa han, og krøp liksom inni den. Så da det ble leggetid hentet jeg frem soveposen til ham istedet. Det ER jo faktisk litt bedre plass i den...haha. Djisus for en rar unge.
Dog kan jeg huske at mamma har fortalt om en annen rar unge som fikk ny kjeledress og nektet å ta den av. I 30 varmegrader midt på sommeren. (Vi var i Danmark, og det var salg).
 
Det er klart man skal klare sjøl....her klipper hun lappene av.

Og apropos rar unge igjen:
Lille elsker pels. Og alt som minner om pels og bamser,
og denne lua gikk rett hjem.
Hun lekte ute, med vinterlue og votter, i et par timer.


 

Det er liksom denne fargen, mobilbilder blir som de blir.
Men egentlig syns jeg fargen er en mellomting, litt mer lilla enn på VT-bildene egentlig.

foto: vossatassar.no


Mer sniktitt fra høst/vinterkolleksjonen senere, eller dere kan klikke på lenken.

2 kommentarer:

  1. De har saa fine fargerike klaer. Paa en maate synd at vi ikke faar bruk for det..., men paa en annen maate godt aa slippe saa varme vinterklaer, hehe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror jeg hadde savnet vinterklærne, men en god dose med litt fra hver "verden" hadde vel vært det ultimate :)

      Slett