søndag 5. august 2012

Pedagogisk i fjæra

Siste feriedag for mor, og da gjør man selvsagt pedagogiske greier
(var strengt tatt ikke min idê, men).
Vi har vert i stranda sammen med en venninne og hennes 3-åring.

Noe skjedde da jeg lastet bildene opp til blogger, de ble helt disige ??


Hjelper lite med nye støvler når man vasser over skaftet..høhøh.

F.v: Lille 4,5 år Store 6.5 år S 3 år.

Store kamuflerer seg i steinene.
.
Venninnen min har termin 4 dager før meg, og venter en gutt. Hun hadde fått
sånn fin "ekte" gravidmage. Her er man mer på mellomstadiet enda,
men jeg vet av erfaring at magen kommer litt sent (..men godt..eh.).

2 kommentarer:

  1. Det har vært lite blogging på meg den siste måneden, men har fått med meg den gledelige nyheten! Gratulerer! Dette blir stas! Du er da ikke så gammel?!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Neida, jeg er jo ikke det. Jeg er bare blitt eldre siden sist. En uheldig bivirkning av det å bli født.

      Slett