lørdag 4. august 2012

ok, kanskje litt


Man ble visst litt revet med av materialismen likevel. 
Noe annet er det vel ikke å si etter at jeg ble liggende søvnløs nesten en hel natt 
fordi jeg tenkte så mye på dette mønsteret her:

Bilde: lilleba.no

Lilleba pysj "Over sjø og land" med motiv fra gamle, norske sjøkart.
I bambus og uten gnagende sømmer og jeg vet ikke hva.
Til å ligge søvnløs av tydeligvis... (??)
Nå håper jeg det er en liten guttereke som i dette nu ligger og hopper på blæren min,
ellers vet jeg ikke....smugbytte barn med noen på føden kanskje...
Jenter kan jo egentlig ha blått de også. JA.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så kjekt :-) Eg er også litt gjort oppmerksom på dette merket, men herregud og fader og den heilage andenog ein heil gjeng med andre.... Kor dyrt skal det egentlig vera med pyjamas då?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hoho, ja prisen er OG til å ligge søvnlaus av....men denne eine må eg nok ha likevel. Trur eg.

      Slett
  2. Den der går da fint til jente og da! :-) Flott var den.

    SvarSlett
  3. Neimen!!! Stort grattis til knerten i magen da:) Så utrolig gøy!!
    hihi, 3 er virkelig det nye 2 når det gjelder barn. Syns det er så mange som går for en 3er i disse dager.
    Når har du termin da??
    KLEM!

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig, veldig gøy :) Ja det er trendy med mange barn nå leste jeg i ett eller annet skravleblad. Foreløbig termin er 5.januar.

      Slett
  4. Kul pysj, håper du ikke vil ligge søvnløs etter at den er kjøpt og tenke på hvor mye du betalte for den.....og at den ikke bringer dårlig karma med seg og gjør at det lille mennesket som skal ha den på, heller ikke får sove.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir bare verre og verre dette her.

      Slett
  5. Lilleba er fint! Det må jo være lov å bruke litt ekstra på noe eller hva? :D Uten at det skal gå utover nattesøvnen.

    Hva farge angår kan vel jenter også ha blått..seinest i går prakket jeg på en venninne en svindyr GRØNN boblejakke fra mexx som eldstemann brukte, de har en liten jente, så jeg sa at de kunne jo bare sy på noen blomster..heh..

    SvarSlett