onsdag 15. august 2012

Enslig ultralyd og navnevalg.


Bilde fra helgen. Store har fisket seg fast i redningsvesten.

I morgen er jeg 19 uker og 5 dager på vei og det er endelig tid for ultralyd.
I morgen drar H på jobb i 14 dager.
Sjukt elendig taiming! Elendig !!
Gå på ultralyd alene. Høh. Så teit.
Egentlig skulle jeg ha med ungene, Store har så veldig lyst.
Men så ringte UL-mennesket idag og fremskyndet timen fra 14.00 til 09.00.
Store har første skoledag i 2.klasse i morgen, så han må jo nesten være der fra start.
.
Æsj, jeg klarer meg.
Så er det jo veldig spennede om alt ser bra ut og alt det der.
Og om det er en Sture eller en Ulla-Britt ??
Ulla-Britt er ett av de mest vanvittige svenske navnene jeg vet. Og alle over there heter det !!!
Første gangen jeg var i Sverige så hørte jeg navnet overalt. HAHAHA, Ulla-Britt !
Nei, ungen blir ikke hetende DET ihvertfall. Ei heller Sture (tristeste navnet nest etter Tristan??).
Men det blir svensk, som storesøsknene.
Finnes så mange stilige svenske navn.
Annika og Madicken og Lotta og Mio og...eh...Carl Gustav...
Bare til å velge og vrake med andre ord.

8 kommentarer:

  1. Lykke til på UL! Da jeg var gravid med hun siste, var mammen min også bortreist på UL-dagen. Men men...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja what the heck. Det går på rutine det der. Takk :)

      Slett
  2. Eller Linus eller Elsa...! De förste jeg kom paa i farten!

    Lykke, lykke til:)

    Jeg gikk paa förste UL med en venninne jeg. Salvador var i Spania by then og vi bodde ikke sammen en gang, haha. Snakker meg om!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Linus er topp ti i Sverige tror jeg. Litt for veikt for min smak, men søtt er det jo :)
      Hoho, dere gale mennesker. Men det ble jo so bra at !

      Slett
  3. Lukke, lukke til! Mange fine svenske namn ja. men svenskar har ofte 3-4 førenamn, stemmer ikkje det? Så du kan jo berre pøsa på. Kongeleg er det òg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer. Me har valgt å ha berre eitt navmn på dei to første, men no når det er SISTE ungen? Hmm...Kunne tenkt meg både tre og fire namn, men veldig ukurant for ungen det vil eg tru.

      Slett
  4. hva med Estelle????
    Moahahaha!

    SvarSlett