lørdag 18. august 2012

En cyste ved navn Sibylla.

Jeg har hektet meg litt opp i navn om dagen.
Det er så fryktelig underholdende.
Fra å lete rundt etter fine og tøffe navn, har jeg nå gått over til
å samle på de vanvittige og rare.
Ulla-Britt er jo INGENTING imot noe av det jeg har funnet idag.

Sibylla*
Hillevi (stor stadion i Gøteborg, eller var det Ullevi?)
Adolfina (har bart)
Blenda (blir sjelden brun om sommeren)Bolla (litt rund i kantene)
Botilda (kjører alltid for fort)
Frideborg  (ny by i Danmark?)
Rosina (gøy på norsk)


Jeg kunne holdt på en evighet.
Men det skal jeg ikke.
Vil bare komme med en liten spådom,
etter å ha kikket endel på norske navneforum
den siste uken. Årets IN-navn blir Othilie.
Husk hvor dere leste det først.

 
*Hvordan ser en Sibylla ut? Ikke slik ihvertfall.
Sibylla er et navn som passer mer på den cysten jeg visstnok har på morkaken.
(Tror det er den klumpen over barnets ansikt).
Jadajada, her gjøres ting litt halvveis. Men legen forsikrer at ulumskheten som
regel forsvinner av seg selv. Skal på kontroll i slutten av oktober.
Og frem til dess kan cystebyllen gjerne hete Sibylla.

2 kommentarer:

  1. HAha, du er morsom!

    Othilie er jo et veldig fint navn da...!
    Og morsomt at du har gitt cysten navn, hihi!
    Husker vi pleide aa handle te paa nettopp Sibyllans te paa östermalm i Stockholm... mimre,mimre!

    SvarSlett