fredag 27. juli 2012

Miniferie


Arkivfoto, fra en dag det ikke regnet.
Her sitter ungene og leker med Playmo i forteltet. I bakgrunnen råder pinlig orden og reda.

Vi, d.v.s jeg og ungene, tok en mikroferie som varte ca 34 timer. H var ikke med, det viser seg at verden ikke går rundt uten ham, så han var på jobb og...ja..reddet verden tror jeg.
Men så ble jeg lei av å være hjemme.
Da dro vi til havet da. Mammas barndomssted.
- Vi varmet opp hermetikk, hhv. Maxboller (til Lille) og Joikakaker (meg og Store)
- Vi gikk tur til den obligatoriske toppen som egentlig ikke er spesielt høy, men som gir oss fin utsikt
- Ungene syklet
- Vi leste blader
- Vi så Løvenes Konge 2 på VHS
- Så la vi oss
- Dagen etter kjøpte vi is
Og så ble mor rastløs igjen. Sakene ble pakket og Volvoen tok oss til Haugesund og Leos lekeland.
Der var vi i ên time og 40 minutter og det var rikelig for min del.
I dag regner det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar